Her finder du alle oplysninger og billeder om vores gæsteværelser og deres udstyr, sammen med beskrivelsen om morgenmaden.

Klik på gæsteinformation og få flere nyttige oplysninger, f.eks. om indkøbsmuligheder, seværdigheder og offentlig transport.

Vi er altid klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til faciliteter, priser eller booking. Bare kontakt os her.

Værelse 1 “Bibliotek”

• dobbeltværelse (1 seng 2x2m til maks. 2 personer)
  • røgfri
  • gratis WiFi, TV
  • kæledyr ikke tilladt
  • barneseng kan lånes
  • velkomstgave af Fyens Chokolade

Værelse 2 “Skolestue”

• til 2-4 Personer (2 senge, hver 1,60x2m)
  • røgfri
  • gratis WiFi, TV
  • skrivebord
  • barneseng kan lånes
  • adgang til haven med havemøbler og legepladsudstyr
  • kæledyr ikke tilladt
  • velkomstgave af Fyens Chokolade

Fælleskøkken “Træskogang”

• kaffe/ te gratis
  • morgenmad
  • køleskab
  • ovn og komfur
  • vask
  • køkkenudstyr (tallerkener, skåle, kopper, gryder, bestik, køkkenredskaber, opvaskemiddel, opvaskeklude, køkkenhåndklæder osv.)
  • små køkkenmaskiner (elkedel, kaffemaskine)
  • barnestol
  • børnelegetøj
  • gratis WiFi
  • informationsbrochurer og gæsteinformation

Køkkenudstyret som f.eks. kopper, tallerkener og skåle er designet og fremstillet af Chris Hall Ceramics. Du kan købe dem hos os som souvenirs.

Fællesbadeværelse “Koksrum”

• toilet
  • brusebad
  • 2 håndvaske
  • gulvvarme
  • hårtørrer
  • vaskemaskine
  • toiletartikler gratis (toiletpapir, sæbe, tandbørste/-pasta, brusegel, vatpinde, kosmetikservietter, tamponer osv.)

Morgenmad

Der serveres en varieret morgenmad i form af en buffet på det ønskede tidspunkt. Buffeten består af forskellige hjemmelavede rundstykker, der er anrettet med pålægmix, ost, honning, hjemmelavet marmelade og kogte æg fra vores egen lille flok høns. Der er også et udvalg af mysli med yoghurt og frisk mælk fra den lokale bondegård. Derudover er der altid gratis kaffe og te og frisk frugt til rådighed i køkkenet. I sommersæsonen kan du være heldig, at få friske økologiske jordbær fra haven. Der er altid mulighed for individuelle aftaler, især hvis du lider af allergier eller ønsker at spise vegansk/vegetarisk kost.