På denne side præsenteres den imponerende historie om Krarup Skole fra grundstensnedlæggelsen i 1805 samt folks erindringshistorier til den nuværende udvikling af sidebygningen som Bed and Breakfast. Billeder, artikler og grafik skal indgå i skolens kronik, men det vil tage et godt stykke tid, før alle oplysninger, både i de offentlige arkiver og private samlinger, kan indsamles, bearbejdes, sorteres kronologisk og endelig indgå på hjemmesiden. Vi beder derfor om din tålmodighed. Hjemmesiden er under konstant udvikling.

På nuværende tidspunkt arbejder vi på en tidslinje, dvs. en grafisk fremstilling af den gamle skoles historiske udvikling som en linje med markører for billeder og begivenheder. Vi har også planer om at oprette et lille virtuelt museum om Krarup Skole på vores hjemmeside.