Læs, hvad vores gæster skriver om vores Bed & Breakfast. For at give dig en omfattende vurdering af vores indkvartering har vi bevidst medtaget alle anmeldelser, både de gode og de mindre gode. Du finder de nyeste anmeldelser øverst på siden. Anmeldelserne blev overtaget på originalsproget.

Samlet vurdering på Airbnb: 4,87 ud af 5 baseret på 39 anmeldelser.

Magali, Christian, Romy, Julie, Dorothee – Frankrig – April 2024

L’ancienne école transformée est un lieu étonnant et agencé avec soin où l’on se sent à l’aise. Tout est fait pour s’y sentir bien. Le petit-déjeuner servi par l’hôte est parfait. Nous étions satisfaits de la nuitée passée chez Christin.

René – Tyskland – April 2024

Super schöne Unterkunft in der Nähe des Schlosses. Mit viel Liebe eingerichtet. Super nette Gastgeber. Wir kommen definitiv wieder.

Susi & Thomas – Tyskland – Dec. 2023 til Jan. 2024

Danke für die schöne Zeit bei euch. Uns hat es sehr gut gefallen und kommen gerne wieder. Liebe Grüße Susi & Thomas.

Magnus – Danmark – Dec. 2023

Very welcoming host and family that made sure we had everything we needed, we had a lovely time at their cozy place, which is an old school building with lots of nice remnants and memorabilia from the past era.

Lisbet – Danmark – Dec. 2023

Vielen Dank für dieses Mal. Ich habe mich gefreut euch kennen zu lernen. Mit herzlichen Grüßen. Hilsen Lisbet.

Jürgen & Steffi – Tyskland – Dec. 2023

Wir hatten eine sehr schöne Zeit bei euch mit ganz viel tollen Erlebnissen! Habt vielen Dank für alles und wir freuen uns schon auf unseren nächsten Besuch bei euch!

Birk, Aske, Malon, Mads, Stina og Frans – Danmark – Dec. 2023

Tak for et dejligt ophold, for hyggelig julestemning, god service og super morgenmad. Her er alt man behøver og meget børnevenligt. Hilsen

Anders & Mette – Danmark – Nov. 2023

Tak for en fantastisk overnatning. Stedet er fyldt med sjæl og charme.

Dianna, Jakob, Bo, Karin & Andrea – Danmark – Okt. 2023

Dejligt sted. Meget imødekommende og flinke værter. Meget børnevenligt – både legetøjet og hønsene i haven var et hit hos den 3-årige, som vi havde med. Fin historie med den istandsatte skole. Varierer og god morgenmad. Vi besøgte både Egeskov og Svanninge Bakker, der begge ligger i nærheden. Alt i alt en god overnatning. Prisen er lidt i den høje ende.

西小貝 – Kina – Okt. 2023

一次不错的体验 房子在egeskov castle附近 开车十分钟左右 去那边很方便 到欧登塞也不算很远 房子整洁 床很舒适 老板很热情 早餐一看就是精心准备的 很喜欢 房子后院里有鸡和苹果 给人不一样的感觉

Fam. Johnsen – Danmark – Aug. 2023

Vi havde et dejligt ophold med masser at hygge og samvær i de gamle skole lokaler.

Sarah, Richard, Henry & Phoebe – Storbritannien – Aug. 2023

Fun and quirky house with fantastic attention to detail that ensured all the family had a very enjoyable stay. Lovely breakfast with very tasty eggs from the hens in the garden.

Pascal, Hanneke, Marloes, Bowie, Tijn & the dogs – Nederlandene – Aug. 2023

Christin en familie zijn supervriendelijk en hebben van dit voormalig schoolgebouw een super gezellig B&B gemaakt. Waarbij ze authentieke elementen van het gebouw hebben gecombineerd met moderne appliances. Zeer mooi en degelijk gedaan. Een plek om zeker ooit naar terug te keren, maar dan voor een langere periode.

Freek – Holland – Aug. 2023

We waren hier 2 nachten met ons gezin met 3 kinderen en voelden ons hier helemaal thuis. Prachtig opgeknapte oude basisschool. Was een fijne kennismaking met Denemarken!

Homayoun – Aug. 2023

This was a really special stay in the beautiful countryside of Denmark. Very spacious, comfortable and unique accommodations. The breakfast was very high quality and our 2 kids loved the whole experience!

Marco, Anna, Giagonno, Frederico & Edoardo – Italien – Aug. 2023

A piece of heaven in Denmark!

Stefan, Paula, Hugo, Jurgen & Roos – Holland – Aug. 2023

Fijne en erg hartelijke ontvangst en in een unieke setting! Een aanrader als je van authentieke locaties houdt! Bed iets aan de harde kant, maar kan ook smaak zijn.

Ulrich Doll – Tyskland – Aug. 2023

Very nice Bed and Breakfast in a lovely historical building. Very child friendly. Highly recommended!

Martin, Sabine, Elfi, Xaver & Alfred – Tyskland – Aug. 2023

Herzlichen Dank für die schöne Zeit!

Johan, Ellen, Lune, Noor, Noud – Nederlandene – Juli 2023

Thank you for: The warm welcome, this nice place, the lovely breakfast, letting us stay here.

Kay, Andrea & Finn – Tyskland – Juli 2023

Wir danken für eine wunderbar erholsame Urlaubswoche bei euch, unserer erste B’n’B-Erfahrung war toll 🙂 Ihr habt euch hier ein schönes Plätzchen ausgesucht, wir kommen gerne wieder!

Bent, Bodil & Anne – Danmark – Juli 2023

Dejlig rummelig bolig med 6 sovepladser fordelt på to rum. Dejligt spisekøkken og lækkert badeværelse. Christin er en meget imødekommende og lyttende vært.

Arne, Camilla, Klara, Tuva – Norge – Juli 2023

Vi sov her 1 natt, men kunne gjerne bodd en uke om vi ikke måtte videre. Fantastisk barnevennlig, med leker og snille høner. Meget hyggelig vertskap. Stor og frodig hage, og sjarmerende hus. Anbefales.

M., Jones, Valdemar, Frederik – Danmark – Juli 2023

Tak for et dejligt ophold. Stor imødekommenhed og sikke nogle dejlige børn. Rigtig børnevenligt og vi manglede ingenting. Kærlig hilsen.