På denne side får du et godt overblik over alle priser og tilbud. Priserne er beregnet for 1 overnatning med morgenmad samt sengelinned, håndklæder og rengøring. Derudover er der altid gratis kaffe, te og frisk frugt.

Vi kan desværre ikke tage kreditkort, så du bedes at betale via Mobile Pay eller kontant ved ankomsten, når du har godkendt værelset og faciliteterne. Det er også muligt at betale med bankoverførsel.

Værelse 1 ”Bibliotek”
(dobbeltværelse; 1 seng 2x2m til maks. 2 personer)
750 kr.
Værelse 2 ”Skolestue”
(til 2-4 personer; 2 senge, hver 1,60x2m)
850 kr.
Hele huset
(2 soveværelser – “Bibliotek” og “Skolestue”, køkken, badeværelse)
1300 kr.
Ekstra opredning til børn under 5 år / babyseng150 kr.

Vi vil gerne have et depositum på 50 %, når din reservation er blevet godkendt af os via e-mail.

For længere ophold giver vi rabat.

3 dage eller mere10 %
6 dage eller mere20 %

Morgenmad

Der serveres en varieret morgenmad i form af en buffet på det ønskede tidspunkt. Buffeten består af forskellige hjemmelavede rundstykker, der er anrettet med pålægmix, ost, honning, hjemmelavet marmelade og kogte æg fra vores egen lille flok høns. Der er også et udvalg af mysli med yoghurt og frisk mælk fra den lokale bondegård. Derudover er der altid gratis kaffe og te og frisk frugt til rådighed i køkkenet. I sommersæsonen kan du være heldig, at få friske økologiske jordbær fra haven. Der er altid mulighed for individuelle aftaler, især hvis du lider af allergier eller ønsker at spise vegansk/vegetarisk kost.

Vi er altid klar til at hjælpe dig hvis du har spørgsmål til priserne, faciliteterne eller booking. Bare kontakt os her. Vi selvfølgelig også fleksible, hvis du har specielle ønsker, og vi kan altid aftale nærmere.