Krarup Concerts præsenterer:

20:00 Strong Ale

22:00 Åbent dansegulv

Naturområdet OASEN, 5750 Krarup

(adgang fra Bøjdenvejen 82 eller Søfældevej efter nr.6)

Bestil din billet (100 kr.) nemt og bekvemt ved at bruge følgende formular. Herefter vil du modtage en e-mail om betalingsprocessen og få yderligere oplysninger. Du kan betale med Mobile Pay, via bankoverførsel eller kontant.

OBS: Begrænset antal billetter – først til mølle 🙂 Børn under 16 år får gratis adgang. Koncerten foregår udenfor, så husk tæpper og ekstra tøj. Drikkevarer og grillpølser kan købes mod et mindre gebyr. I tilfælde af regnvejr holdes koncerten på Krarup Friskole.

Benyt venligst parkeringsmulighederne ved Krarup Friskole (Bøjdenvejen 82), Krarup Kirke (Bøjdenvejen 157) eller Krarup Forsamlingshus (Lydingevej 1).

Om Krarup Concerts – en idé forener

Krarup Friluftsråd vil gerne etablere en Open Air koncertrække en gang om året baseret på forskellige temaer med fynske kunstner, for at fremme den fynske kultur og kunstnerscene på lang sigt. Gennem kulturtilbuddet skaber vi et mødested for unge og gamle i naturområdet Oasen i Krarup, der skal styrke fællesskabet, integrere mennesker og synliggør lokale virksomheder.

Det meste af det nødvendige arbejde udføres på frivillig basis. Ikke desto mindre er vi afhængige af indtægter fra donationer og sponsorater, da den musikalske gennemførelse og tilvejebringelsen af mad og drikkevarer er forbundet med meget store omkostninger.

Vi vil gerne tilbyde dig at blive sponsor for vores projekt, som har et stort potentiale for regionen i og omkring Krarup og som skal blive en fast del af eventkalenderen. Du vælger selv det beløb, du ønsker at donere, så du kan bidrage til dette projekt inden for dine midler. Dit sponsorat ville gøre det muligt at reducere billetprisen med det formål at alle, uanset deres økonomiske situation, har mulighed for at deltage.

Uanset hvor stor beløbet er, du kan forestille dig at donere – hver eneste krone tæller!

Bare kontakt mig, hvis du ønsker at donere, du har spørgsmål eller hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med.